15 Temmuz 2011 Cuma

4.

Sen şimdi bir başkasının dünyasındasın

ben henüz seni tanımıyorken


Sen şimdi başka bir yoldasın

Ben yürümeye cesaret edemezken


Sen şimdi başkasını düşlüyorsun

Ben seni hayal bile edemezken


Hiç denk gelecek miyiz?

Yanımdan geçecek misin?

Kısa bir süreliğine de olsa

Bir film kuyruğunda sırtını görecek miyim?


Sen şimdi başkasının hatırasındasın

Ben anılarımı bile unutmuşken


Ve sen yeni birini düşlüyorsun

Ben bu düşe denk gelmeyi dilerken


Hiç denk gelecek miyiz?

Yanımdan geçecek misin?

Kısa bir süreliğine de olsa

Bir film kuyruğunda sırtını görecek miyim?


ve sen yeni bir yola çıkıyorsun

ben seni anlamsız yerlerde beklerken


ve sen belki de artık vazgeçiyorsun

ben sen olduğunu sandığım biriyle tanışmışken


Sence,

Hiç denk gelecek miyiz?

Yanımdan geçecek misin?

Kısa bir süreliğine de olsa

Bir film kuyruğunda sırtını görecek miyim?

8 yorum:

  1. ay muteshemsin cinım, feysbuqun wær mıh orda hep Lik€ €derim ßhen S€Ni

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Mais vous allez gérer plus significative au français:)

    YanıtlaSil
  4. Et cette fois mon nom apparaît!

    YanıtlaSil
  5. Şöyle yazılmıştı aşk üzerine
    Yangın halinde yasak çıkış kapısı
    Gökyüzüne de şunlar yazılmıstı
    Yanılıyorsunuz buradan gidilmez
    Ve geceye de şunlar yazılmıştı.
    Gecenin üzerine hiçbir şey yazılmamıştı.

    Aragon

    YanıtlaSil
  6. copier coller ses pertes, ainsi à nouveau:)

    YanıtlaSil